Връщане на продукти
Условия за връщане на закупена стока:
Потребителят/клиентът има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 (четиринадесет) дни след нейното получавaне. Необходимо е най-напред задължително да ни уведомите чрез e-mail или телефон и да ни изпратите попълнен „Стандартен формуляр за упражняване право на отказ“, който можете да попълните и изпратите онлайн.
Стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския ѝ вид, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
Запазваме си правото да откажем възстановяването стойността на продукти, които са били (или изглеждат) употребявани, по които има повреди, липсват етикети или по някакъв друг начин НЕ са върнати в състоянието, в което са били изпратени.
Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента. Връщането се осъществява единствено чрез куриерска/пощенска услуга, позволяваща проследяване на пратката.
Връщането задължително става до адрес посочен от MIAMO.
– Офис Спиди ………………….
– Офис Еконт ……………………
Телефон: 0893 92 82 82
В товарителницата е необходимо да изпишете ВРЪЩАНЕ и номера на стоковата разписка.
Молим Ви да не изпращате стоката с услуга „Наложен платеж“. В такъв случай ще откажем получаването ѝ.
След като получим стоката и се уверим, че тя отговаря на условията за връщане, сумата (само на стоките) ще Ви бъде възстановена. Направените разходи по паричния превод и разходите по обратното изпращане на стоката са за сметка на клиента.
Освен връщане на стойността на продукта, Вие можете да изберете да получите ваучер или подмяна на стоката. Можете да изберете ваучер за същата сума, с който ще можете да пазарувате при нас. Ако изберете да получите ваучер, при следваща покупка стойността на поръчката ще бъде намалена със стойността на ваучера. Ако сумата на поръчката преди прилагането на ваучера е по-малка от неговата сума, разликата НЯМА да бъде възстановена. Например, при поръчка за 48 лв. и ваучер за 50 лв., разликата от 2 лв няма да бъде възстановена!